Pulka :) Tinas födelsedagsfest


Snow yeah


Ett åk bara Tina och det är din födelsedagspresent!!!


Trickskidor *rugg* gör ont bara jag tänker på dem...

Niklas och hans mössa: Lennart :)
Da boyz


Födelsedagsbarnet i egen hög person :)



Vi ses i Nangiala....


Jotan


Jotan o morsan



Kaaaaaaaaallt


Vi överlevde ...


Da gang


Nu vilar vi lite


ahhhhhhhhhhhrrrrggggggg



Da girlz



And away we goooooooooo



Jag kan flyga jag är inte rädd..


Gömmer mig här en stund



The evil one



But i got him



and him ;)


*s*



Korvgrilling (inte kurva som vissa sa ;))

Tina håller tacktal

Och sjunger för sig själv



Girlsen igen

Mera girlisar



Hoppla 1


Kraaaaaaaaam


Lappkåta, översätt det til engelska ;)


Grillmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback