Tapas, Guldfiskar och ljudeffekter



Träffade upp två av systrarna o co för en liten tapas middag när jag kom från tåget.
Riktigt trevlig får jag lov att säga på min ära :(
Vi kom fram till att lillasyster nu har gått hemma o varit mammaledig på tok för länge med tanke på att hon nu funderar stark på att dressera sina guldfiskar (Ga o Gö om jag inte minns fel) Enligt henne hade hon lärt dem göra konster och leka med bollar för länge sedan om han BARA haft tid  *asg* Det är Elinfaan det.
Vi lyckades även kontatera att vi kan prutta i kaanon (heter det så) eller duo om ni helre kallar det så.
Ullis tar den höga stämman o jag håller ut i basen

OBS bilden fick far när han fyllde år i uppförstorat format
MoP (Mamma o Pappa) har alltid velat haft en bild på dina barn på fäll :)
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Har Du fått både dyslexi och alzaimers ligth på gamla dar. Vi fick kortet på vår 30-åriga bröllopsdag, hi hi



Kram

2008-11-28 @ 22:04:40
Postat av: anna

ja det verkar så ;) har inte vant mig vid det nya tangentbordet... å minnet sviktade lite men det måste som sagt ha med åldern att göra

2008-11-28 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback