Bobbie på dejt

Så där ja nu har Bobbie varit på sin första dejt. I tryggt förvar hemma i soffan hos Monster Anna och Gummi som tur var. Killen såg väl inte ut att vara en svärmorsdröm direkt så några förkläden var väl på sin plats.
Konstigt det där med vilken typ av killar vissa tjejer dras till.

Och Bobbie har ju verkligen visat vad hon gillar för typ...

Vad ska pappa säga?

image51


Hittade en gammal anekdot såhär i vårvärmen om min gamla cykel som "rymde" förra våren.

Hoppas hon har det bra och hittat någon som tycker om henne för den hon är.



Tjejerna i mitt liv

Sigbritt o Smulan, Smulan har ni ju hört om tidigare men Sigbritt är kanske en ny bekantskap för en del: Hur ska jag beskriva henne:

Hon är en lila-röd honcykel på ca ett halvår. Hon har bott hos mig ett tag nu men jag har inte vågat ta ut henne så mycket än, men nu är det ju vår så vad ska man göra?


Hon plingar o rasslar o blir alldeles rostig om jag inte tar ut henne.


Väl ute är hon som en löpande vårkatt, hon stegrar sig o svänger så fort hon ser en hancykel (ja hon e straight)


Särskilt förtjust är hon i svarta hancyklar, gärna lite rostiga o sletna så det syns att dom varit med ett tag.

Har försökt förklara för henne att hon ska passa sig för dom, dom är bara ute efter att "trassla kedja" och istället sikta in sig på lite finare cyklar (Monark, Crescent o så ) som är i hennes ålder, men det är som att prata med ett hänglås.

Dom vet inget om livet säger hon, dom har aldrig varit utanför stan på en fest med tältet på pakethållarn... Suck vad säger man...


Har iof införskaffat ett rejält Kjolskydd o kedjeskydd åt henne och hoppas VERKLIGEN hon använder dom men man vet aldrig med dagens ungdom:

-Det är inte snyggt, det är inte lika skönt, det är i vägen bla bla bla.


Kommer väl stå där med ett gäng småBMX:ar till hösten .


Kommentarer
Postat av: Lillebror/Morbror

Hon kommer ju bli en riktig ragger den där lilla. Men det ser lite ut som att hon försöker spela svårfångad ändå...

2008-03-06 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback