En helg i kulturens tecken

Oj nu är den kulturella delen av mig helt utmattad...
Började i lördags med att gå på Peters teaterföreställning.
Jag måste säga (eller skriva) att jag blev otroligt imponert!
Fäen vad duktig han var, eller ja alla var otroligt duktiga! Ett stort tecken på det var att jag inte ens hann bli rastlös och det brukar jag hinna bli innan ridån gått upp på teatern vanligtvis.
Helt otroligt vad han utvecklats sen förra föreställningen. Hollywood se upp her comes PETER!




LÖrdagskvällen avnjöts i mycket trevligt sällskap med min kära vän Tina sombjöd på mat

, Skvaller o visdomar högt och lågt!

Otroligt duktig på att laga pizza är hon med ;) Hon hade tilloch med målat kartongen själv ;)





Söndagen avnjöts först på lite julmarknad i regn tyvärr men det var trevligt Det Lilla Monstret (systerdotter 1) red häst också för första gången i sitt lilla liv :)





Sen var det Dansuppvisning med systerdotter nr 2 Pruttan: Också en blivande stjärna: Lets dance nästa





Och för att avsluta helgen i kulturens tecken slutade vi med julkonsert : O helga natt. Mysigt som attans ända till dom skulle envisas med att sjunga Opera!!! Va fäen har det med jul att göra? Barnen höll för öronen och ville hem, JAG MED. Nu har jag dock utvecklats lite, blev påmind av syster yster om hur det var när jag var liten, Då grät jag som enliten tok när någon spelade opera eller mamma försökte sjunga opera (hon ska Joddla) Så en bit på vägen har jag allt kommit ;) nu för tiden får jag bara ont i själen när jag hör opera och kan begränsa mig till några snyftningar ....

och så avslutar vi med

en bild till pappa + lite mer :)


Det lilla monstret



Kusinerna :)



Vi provar mössor :)



o hattar ...


o heeeeeeeeeeeelga naaaaatt



syster yster o pruttan



Hallå hur funkar det här?



Elin faan



pruttan funderar på att....



Släppa loss!!!!!



min lille prins :)


Kommentarer
Postat av: eva

oj överhettad helg?

2008-12-07 @ 20:29:14
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder på mina älsklingar!

Ma

2008-12-07 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback