Våga Vägra Vassen

Jadå än håller jag i med träningen som även går under arbetsnamnet  "våga vägra vassen"
Har varit och testat friskis o svettis gym men kände mig inte riktigt hemma där så jag kör min Ally McBeal träning hemma till åskådarnas fniss (dvs familjen)
Men vad är då Ally Mc Beal träning? Brukar få förklara det för dom flesta, konstigt nog är det bara jag som känner till denna träningsform:

Man slår på tv´n när Ally McBeal är på (funkar även under Cops eller liknande icke alltför intelligenskrävande program), kör stepmaskin med hantlar under programmet o varvar med armhävning situps i lite hantlar i pausen, funkar alldeles utmärkt. Rutorna på magen bara hoppar dit av sig självt liksom o brallorna som legat i malpåse sen 99 passar igen, eller nästan iaf ;)


 


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha sure, jag har ändå bara hittat den på google :-)

Postat av: syren

Glad Påsk!

2008-03-21 @ 10:11:32
URL: http://metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback