Cafe smockan

Så då har det varit helg igen. Tillbringade lördagen med att stå o servera "slang" och kaffe på en boxningsgala.

Alltså det här med sport är ju inte riktigt min grej...

Fick onda ögat när jag frågade vilken period det var.
Och sen så upptäckte jag att jag blir lite aggressiv av boxning, jag står nästan med o slåss som värsta Rocky bredvid trots att jag inte har en aning om hur det går till o vad man ska göra för att vinna förutom att slå på den andra.

Nåja väldigt trevligt var det iaf. Cafe Smockan sålde bra (Lillasyster Elin som kom på namnet)

Ho hade gjort väldigt fina tröjor som vi hade på oss med ;) (bilder kommer)


Sen bar det av te mor o far på melodifestival kväll med tillhörande röstning och penga pott.


För att vara så många som EGENTLIGEN inte tycker att melodifestivalen är kul så måste jag säga att det var väldigt mycket prat om artisterna och låtarna ;) Jag själv inräknad
 image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback