Tanten

Ja jag vet att det låter fruktansvärt att kalla sin sambo tanten, jag har själv lett motståndsrörelsen mot detta ord. Men .... ibland får man ge sig, jag har en TANT hemma (säger det dock kärleksfullt)

Vi gillar lite olika program på tv, jag giller mer komedier och action typ 3:an o 5:an medans Marie gärna kollar på SVT.
Igårkväll kom just en sådan situation: Jag hade lagt mig och slagit på 3:an så kommer Marie in och byter till SVT med orden: -Det är så lugnt o skönt att titta på SVT, det är mer harmoniska tvtablåer *QUE* det är som lite lugn pianomusik

Det är så olika det där ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma/svärmor

Ha.ha.
Hälsa min kära svärdotter att vi nog borde planera en resa till Allsången nästa sommar
Kramar

Postat av: anna

:) jag hälsar henne detta, och lånar ut henne

2007-09-28 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback