Gaygala, Oscarsnomineringar eller kanske en Guldbagge?

Måndag den 2:a februari är det Gaygala.

Ja? e inte alla galor gay kan man ju fråga sig?


Njooo egentligen kanske ;) men denna är speciell!

I år är Stockholm Pride´s volontärer nominerade.

Har aldrig röstat i någon gala tidigare men nu känns det som att det är dags.


Dessa människor är helt otroliga, vi snackar om ett 500 tal människor som utnyttjar sin semester för att jobba ideellt

Vi betalar resorna själv!

Bor i gympasal eller liknande för en billig peng!

Jobbar mer än de flesta gjort i hela sitt liv, oavsett väder, vind eller vandaler!

Har på oss VANSINNINGT fula kläder!

Plockar tomflaskor o skräp....

Och varför då kan man fråga sig??


För att vi e GAY-(vänliga på ett hörn eller ett annat) och vill erbjuda alla andra av denna schanger en  samlingsplats under 4 dagar varje år.

Är inte det värt ett pris?



I sverige idag ser vi det nästan som en rättighet att få vara öppna med vem vi älskar/åtrår men riktigt så enkelt är det inte överallt och Volontärerna på Stockholm Pride hjälper många att förverkliga sina mänskliga rättigheter så...


Rösta i kategorin "Årets Keep Up The Good Work" och självklart då Volontärerna på

http://www.qx.se/gaygalan/8880/har-rostar-du-till-gaygalan-2009


Kommentarer
Postat av: Ingela

Har redan röstat och håller tummen stenhårt för er! Jag har varit på Pride ett antal gånger och det är ett helt fantastiskt evenemang som inte vore möjligt utan ert slit. Tack!

Postat av: Mamma

Har röstat!

Stolt Mamma

2009-01-25 @ 23:16:35
URL: http://www.sandbergsekonomikonsult.se
Postat av: Anonym

egentligen borde jag inte rösta.. du väckta 80 % av familjen m mess igår kväll:(

men okej då;)

bryt ett ben eller två;)

2009-01-26 @ 19:44:13
Postat av: elin

det var jag..

2009-01-26 @ 19:45:01
Postat av: Anonym

ooooops sorry men se det som att det var för god sak ;)

2009-01-26 @ 20:07:01
Postat av: ullis

Elin: blir nyfiken, om 80% vakna vem är 20% S

2009-01-26 @ 21:58:14
Postat av: elin

Cornelia är 20 %.. egentligen borde hon vara 99 och vi andra dela på resten... ha ha



Nej nu tycker jag att det är dags att HELA sverige röstar på Volontärerna!!



Jag har ingen egen blogg så jag tjatar här;)

2009-01-29 @ 19:44:26
Postat av: niklas

stavas inte "schanger" "genre"?



jag har iaf röstat nu! =) lycka till!

2009-01-30 @ 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback