Mitt liv på en luftmadrass

Nu börjar jag tröttna på gummilivet, jag som aldrig ens varit intresserad av gummikläder och lekar, men nu har min nakna kropp intensivumgåtts med en luftmadrass av gummi halva sommaren känns det som *puh* Först tre nätter i grebbestad, hem för att bara bli påmind om att det finns ett liv med riktig säng. Sen upp på luftmadrassen igen 3 nätter (svärmor på besök) och vad skulle man vara för svärdotter om man inte erbjöd sin "lilla" svärmor sin säng??? Jaja jag får smaka det goda livet en natt till iaf innan det bär av till vandrarhemmet på Pride? Tror  det är riktiga sängar där men jag tar vällan med min "kära" madrass för säkerhetsskull. Ska hur som helst  bli hur fu**ing kul som helst att åka på Pride *tjoohooo* 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill höra om Pride, få höra??? Snälla!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback