Underbara pojkar

Det är spännande med två pöjkar hemma, Jonathan på 11år o Peter på 16år.

Ganska ofta tjafsar dom och skvallrar på varandra men det märks hur mycket dom älskar varandra!


Underbart exempel igår när den stora killen ringer när vi sitter i bilen.


-Anna har du läst vad som hände med den sjuåriga pojken som blev överkörd av bussen?

- Ja det var otäckt!

-Jaaaa jag blev så orolig så jag var tvungen att ringa till Jonathan (som åker buss från skolan) och säga till han att ta det försiktigt när han kliver av ...


Det värmer i den lilla regnbågsfamiljen :)

image41


Kommentarer
Postat av: Mamma/svärmor

Tänk vilka underbara barn/svärbarn och barnbarn jag har! Jag känner mig väldigt rik.

M

Postat av: Jenny

HÄRLIGT!!! Han är en vädligt varm människa, peter är en kille som man tycker om gensat pga den underbara utstrålningen som han sänder ut.

Och Marita: Det är inte konstigt att du har så många underbara barn/svärbarn och barnbarn , man får vad man "förtjänar". Hoppas pepparkaksbekt gick bra, det var jättekul att träffa er!

2007-12-17 @ 16:56:27
URL: http://payback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback